• Preko700

    ZAPOSLENIH

  • Preko80

    MALOPRODAJNIH OBJEKATA

  • Preko6000

    ARTIKALA U PONUDI

ČESTA PITANJA

KONTAKT CENTAR


Kontakt centar radi svakog radnog dana od 10-17 časova. Telefon nije uvijek odmah dostupan zbog velike količine poziva koje primamo. Kontakt centar vam može pomoći sa veličinama, možete se informisati o stanju vaše pošiljke, dostupnosti veličina , načinu poručivanja i slično. Kontakt centar možete dobiti i preko mejla: onlineme@djaksport.com . Ukoliko želite zamjenu za poručeni artikal, samo pošaljete mejl sa vašim informacijama i brojem porudžbine, kao i artiklom za koji mijenjate.

Da li je dozvoljena zamjena i koja je procedura?
Da, sve poručeno sa sajta možete zamijeniti. Potrebno je da je artikal nenošen, da imate fiskalni račun koji vam je stigao sa pošiljkom i da pošaljete mejl na onlineme@djaksport.com da želite zamjenu. Nakon toga šaljemo kurira da pokupi paket sa vaše adrese (obavezno spakujte i fiskalni račun). Paket se nosi u radnju koja je kucala račun i tamo se na kasi odradi zamjena. Novi artikal se kroz par dana šalje nazad na vašu adresu. Troškovi zamjene (vraćanja i slanja) padaju na teret kupca. Proces može potrajati i do 7 dana.

RADNJE

Koje je radno vreme vaše radnje?
Poštovana/i nemaju sve naše radnje isto radno vreme. Na samom sajtu, u odeljku RADNJE, možete da provjerite koje je radno vreme one u kojoj Vi nabavljate sportsku opremu. Dovoljno je da kliknete na mjesto i adresu radnje i prikazaće Vam se radno vrijeme radnim danima, subotom i nedeljom. Ukoliko Vam je jednostavnije pozovite naš kontakt centar i operater će Vam pomoći.

Da li su cijene u radnjama iste kao cijene na sajtu?
Internet prodavnica je posebna prodajna jedinica i akcije na sajtu i u radnjama se često razlikuju. Ukoliko želite da pazarite u nekoj od naših radnji, koristite akcije koje su u radnji aktuelne, a sa kojima Vas upoznaju kolege pri posjeti.

Da li možete artikal koji mi treba da prebacite u drugu radnju?
Poštovana/i na žalost to nije moguće već duže vrijeme, jer su prenosi između radnji ukinuti. Sve proizvode koji Vas zanimaju, a nema ih u Đak radnji u kojoj inače nabavljate sportsku opremu, možete poručiti da Vam stignu na kućnu adresu. Cijena po kojoj ih plaćate je cijena koja je istaknuta na sajtu.

PORUDŽBINE

Kako mogu da poručim proizvode sa sajta?
Poštovana/i proizvode sa sajta je moguće poručiti direktno na samom sajtu. Ukoliko se do sada niste registrovali, potrebno je da prvo to uradite. Kad se uspešno registrujete, na Vaš mail stiže potvrda registracije. Nakon toga, potrebno je da se na sajtu prijavite i jednostavnim dodavanjem artikla u korpu i praćenjem ostalih koraka završite porudžbinu. Na mail koji ste naveli pri registraciji stići ce potvrda o porudžbini, što je potvrda da ste dobro ispratili sve korake. Potvrda porudžbine često ne stigne u INBOX sanduče, nego u sanduče u koje stiže neželjena pošta (SPAM ili JUNK).

Kako da znam da sam dobro poručio?
Poštovana/i ukoliko ste poručili nešto direktno sa našeg sajta, dokaz da ste dobro poručili je potvrda koja stiže na Vaš mail, kao PODACI O PORUDŽBINI. Možete još jednom da proverite da li su svi podaci koje ste naveli ispravni, a ujedno dobijate i ID broj porudžbine. Ukoliko potvrda porudžbine nije stigla u Vaše INBOX sanduče, obavezno proverite SPAM ili JUNK sanduče, gde Vam stiže neželjena pošta. Ukoliko Vam mail nije stigao, znači da ste preskočili neki korak i da porudžbina nije bila ispravna. Vratite se na sajt i proverite da li je odabrani artikal i dalje u korpi. Ako jeste, otvorite korpu i ponovite ostale korake. Ukoliko Vam je potrebna pomoć pozovite naš kontakt centar .

Poručio sam patike na sajtu još pre nedelju dana, ali još uvek nisu stigle, a niko me nije zvao. Šta je sa mojom pošiljkom?
Poštovana/i sva obaveštenja vezana za porudžbine putem sajta stižu na mail koji ste naveli prilikom registracije. Rok za isporuku je 2 do 4 radna dana i ukoliko Vam artikal još uvek nije isporučen, najverovatnije da ga više nije bilo na stanju ili nije bio za slanje kataloškim putem. Molim Vas da proverite Vaš mail, kao i junk sanduče, jer mail obavestenja često budu tu. Pogledajte ostale modele na našem sajtu, jer sigurno možete pronaći nešto interesantno. Ukoliko Vam je jednostavnije, pripremite ID broj porudžbine, pozovite kontakt centar da se informišete o porudžbini.

Kada sam poručivao proizvod na vašem sajtu pisalo je da je dostupan, a sad dobijam obaveštenje da artikal nemate za isporuku. Kako to?
Poštovana/i naš sajt se ažurira više puta u toku dana. Na žalost ne postoji mogućnost da se ažurira u svakom trenutku, posle svake porudžbine ili kupovine u našim radnjama. Iz tog razloga je i obaveštenje na dnu stranice na našem sajtu koje kaže da su svi prikazani artikli deo naše ponude, ali ne podrazumijeva da su dostupni u svakom trenutku. Sve porudžbine se obrađuju onim redosledom kojim kupci poručuju, sve dok traženo imamo na lageru. Takođe, može da se desi da pri pregledu artikla kolege utvrde da je artikal oštećen i da iz tog razloga nije za isporuku.

Putem Vašeg sajta sam napravila 2 porudžbine, pa me zamina da li to možete da objedinite i da mi pošaljete zajedno na adresu?
Poštovana/i na žalost ne postoji mogućnost da se dve porudžbine objedine. Važno je naglasiti da se vrlo lako može desiti i situacija u kojoj ste Vi poručili 2 artikla na jednoj porudžbenici, a da Vam artikli ne budu isporučeni zajedno. To je iz razloga što možda jedan artikal ide iz naše radnje u Nikšiću, a drugi iz radnje u Podgorici.

Poručio sam juče putem sajta dva artikla i oba su na potvrdi porudžbine koja mi je stigla od vas. Međutim, danas sam dobio obaveštenje putem mail-a da očekujem isporuku samo jednog proizvoda. Da li to znači da drugog nema?
Poštovana/i često se dešava, kad poručite više artikala na jednoj porudžbenici, da nemamo sve artikle na jednom mestu. Kako za koji artikal završavamo obradu porudžbine, tako se radi račun, paket predaje kurirskoj službi za isporuku, a Vama prosleđuje obaveštenje. Bitno je naglasiti i da, ukoliko neki artikal nemamo više na lageru, Vama obavezno proslijeđujemo mail sa obaveštenjem, kako biste znali da ne očekujete isporuku.

Koji je minimalan iznos za poručivanje?
Poštovana/i ne postoji minimalan iznos za poručivanje. Sve što je u ponudi na našem sajtu možete da poručite da Vam stigne na adresu, bez obzira na cijenu. Razlika je samo što se za porudžbine ispod 20 eura plaćaju troškovi poštarine (2.4 eura) a preko 20 eura dostava je besplatna.

Da li mogu i kako da otkažem porudžbinu?
Poštovana/i ukoliko ste se predomislili vezano za porudžbinu koju ste napravili kod nas potrebno je da pripremite ID broj porudžbine i da pozovete naš kontakt centar ili da pošaljete mejl na onlineme@djaksport.com . Ne postoji vremensko ograničenje u kome to možete uraditi, ali Vas molimo da nas kontaktirate što prije, jer se često obrada porudžbine završi u roku od par sati i paket preda kurirskoj službi, pa je storniranje tada nemoguće.

STANJE ZALIHA

Da li od ZX modela imate broj 42?
Poštovana/i pored slike svakog artikla, sa desne strane imate prikazan izbor dostupnih veličina u našim radnjama. Prikazane su US veličine. Kada stanete kursorom na kvadratić i on pocrveni, u zagradi će Vam se prikazati i evropska i UK veličina. Veličine koje nisu prikazane, na žalost nemamo na stanju.

U kojoj radnji imate ovaj model?
Poštovana/i pored slike svakog artikla, sa desne strane, imate prikazan izbor dostupnih veličina u našim radnjama. Odaberite veličinu koja Vam je potrebna, pa potom kliknite na beli kvadratić u kome piše PRONAĐI U RADNJI i izlistaće se spisak radnji u kojima ima taj model u traženoj veličini.

U ponudi na sajtu imate model koji mi se dopada, ali nemate moj broj. Da li postoji mogućnost da mi poručite?
Poštovana/i sve što imamo u ponudi je istaknuto na našem sajtu. Na žalost ne postoji mogućnost da Vam isporučimo veličinu koju nemamo u ponudi, niti postoji mogućnost da je nabavimo za Vas.

PLAĆANJE

Ako poručim sa sajta, kako mogu da platim?
Poštovana/i ukoliko poručujete neki od proizvoda sa našeg sajta kao način plaćanja možete odabrati:

ISPORUKA

Za koliko je isporuka?
Poštovana/i rok za isporuku poručenog artikla je 2 do 4 radna dana. Na žalost, nismo u mogućnosti da preciziramo tačan dan i vreme isporuke, jer to ne zavisi isključivo od nas već i od kurirske službe. U svakom slučaju, možete nas kontaktirati mejlom ili preko našeg call centra i operater će izvršiti provjere i dati Vam preciznije informacije o tome dokle je stigla Vaša porudžbina. Ako ste poručili direktno na sajtu, molimo Vas da pripremite ID broj porudžbine.

ZAMENE I POVRATI

Stigle su mi patike koje sam poručio, međutim ne odgovara mi veličina. Da li mogu da zamenim?
Poštovana/i naravno da možete da zamijenite artikal koji ste poručili online. Možete artikal zamijeniti u radnji koja vam je izdala račun (pogledajte na računu) na licu mjesta.
Ukoliko je ta radnja predaleko, samo nas obavijestite preko mejla ili call-centra i mi ćemo organizovati zamjenu preko kurirske službe Montenomaksa.